Yoeleo G21 - Sram Apex 1x12 vel. 56 cm
Kód: 3998Detailní popis produktu
Rám
Materiál: High Modulus Toray 800 Carbon Fiber
Barvy: Desert Brown
Středové složení:
Hlavové složení: Straight 1-1/2”
Zadní osa: 12*142 Thru Axle
Hmotnost rámu: 980g+/-50g (49cm)
Řazení: SRAM Apex eTap AXS
Přehazovačka: SRAM Apex eTap AXS, max 44z
Přesmykač:
Kazeta: SRAM AM CS PG 1231 D1 XPLR 11-44, 12-speed
Kliky: SRAM AM FC APEX 1 D1 DUB WIDE 175 DM 40z
Řetěz: SRAM Apex 12-speed
Brzdy: SRAM Apex hydraulic disc, 160/140mm
Výplety: DT Swiss 1800 spline DB-CL Tubeless
Pláště: Tufo Speedero 700C x 44
Řidítka: Yoeleo integrované 420x100
Vidlice & Sedlovka:
Vidlice: 1-1/2" Straight Steerer, 12*100 Thru Axle
Hmotnost vidlice: 420g+/-15g
Hmotnost sedlovky: 204+/-15g
Kompatibilita:
Uchycení brzdových třmenů: Flat Mount Disc
Vedení hadic: Integrované
Počet držáků na láhev : 4
Maximální šířka plášťů: 700X53mm , 650BX2.1”
Příslušenství k rámu:
Handelbar Spacers 3mm: 1PC, 5mm: 1PC, 10mm: 2PCS, Headset Bearing Cap 10mm:1PC
Front Axle: 1pc, Rear Axle: 1pc
Váhový limit: 110KG
Záruka: 6 Years
Geometrie:
velikost |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
49cm |
490 |
515 |
373 |
531 |
90 |
75.0° |
71.4° |
79 |
433 |
579.7 |
1000 |
47 |
401.5 |
52cm |
520 |
536.4 |
379 |
549 |
107 |
74.0° |
71.6° |
79 |
430 |
590.9 |
1008.9 |
47 |
401.5 |
54cm |
540 |
551 |
383 |
566 |
126 |
73.5° |
71.8° |
79 |
433 |
598.1 |
1018.6 |
47 |
401.5 |
56cm |
560 |
566 |
387 |
586 |
145 |
73° |
72.2° |
79 |
433 |
603.2 |
1024.6 |
47 |
401.5 |
58cm |
580 |
577 |
390 |
611 |
171 |
73.0° |
72.3° |
79 |
433 |
614.3 |
1034.9 |
47 |
401.5 |
60cm |
610 |
592 |
396 |
640 |
200 |
73.0° |
72.6° |
79 |
433 |
626.2 |
1046.9 |
47 |
401.5 |
Velikosti:
Níže uvedená tabulka ukazují naše doporučené velikosti na základě výšky, ale existují i některé další faktory, jako je délka paží a nohou, které jsou pro výběr velikosti také důležité. Proto uvidíte, že se naše doporučení překrývají.
Size | XXS 49CM |
XS 52CM |
S 54CM |
M 56CM |
L 58CM |
XL 60CM |
Rider Height |
166-172CM 5'5.3"-5'7.7" |
172-178CM 5'8.1"-5'10" |
178-184CM 5'10"-6'0.4" |
184-190CM 6'0.4"-6'2.8" |
190-196CM 6'2.8"-6'5.1" |
>196CM >6'5.1" |
KVALITA = BEZPEČNOST
Máme přísný proces kontroly, abychom zajistili vynikající kvalitu rámové sady.
1.Test únavy při šlapání: carica 1100 N, 100000 cicli
2.Vertikální únavový test: Zátěž 1200N , 50000 cyklů
3.Horizontální únavový test: Zátěž 600N , 100000 Cykly
4.Vibrace ST2 Únavový test: 40KG 0GBB zátěž: ,HT:10kg, 30000 cyklů
5.Nárazový test (pádová hmotnost): Výška pádu 212 mm, hmotnost farmy: 22,5 KG.
6. Pevný test (padající rám): Zátěž ST: 30 kg, BB: 50 kg, HT: 10 kg, 2 cykly
BEZPEČNOST ROVNÁ SE KVALITA
Test únavy 100 000 cyklů bez poškození
Test pádu z výšky 72 cm při zatížení řídítek.
U všech produktů YOELEO máme velmi přísnou kontrolu kvality, protože bezpečnost je vždy naší prioritou číslo jedna.
INTEGROVANÝ AEROOKOPIT
Integrovaný kokpit H21 zvyšuje aerodynamický výkon G21. Díky nejnovějšímu procesu lisování EPS+LATEX má nízkou hmotnost, vysokou tuhost, čistý vzhled, jednoduché vnitřní vedení kabelů. Kokpit je dodáván s držáky, které se hodí pro většinu oblíbených zařízení Garmin, Wahoo atd..
MNOHO MONTÁŽNÍCH OTVORŮ PRO PŘÍSLUŠENSTVÍ
Rám G21 má spoustu držáků na láhve, nosiče brašen a blatníky na přední i zadní straně. Přední trojúhelník byl vyroben dostatečně velký, aby bylo možné namontovat rámovou brašnu a zároveň mohli být použity oba košíky na láhev.
VELKÝ PROSTOR PRO PNEUMATIKY
Můžete instalovat plášť šíře až 53 mm se kterým dosáhnete stejného rozměru jako na kolech MTB 29" pro jízdu v náročném terénu. V případě instalace blatníků se doporučují instalovat pláště šíře do 45 mm
POHODLÍ
Záměrně jsme zvolili sedlovku ve tvaru D, abychom jezdci poskytli trochu poddajnosti materiálu na nerovném povrchu. V kombinaci s možností obout pneumatiky šíře až 53 mm máte velmi pohodlné kolo pro vaše dlouhé vyjížďky. G21 umožňuje jezdci ignorovat malé nerovnosti terénu a soustředit se plně na ovládání kola.
EPS+LATEX VÝROBNÍ TECHNOLOGIE
G21 je lisována novým výrobním procesem nazvaným EPS+Latex Tech. Na rozdíl od tradičních metod jako jsou nylonové vaky je latex velmi pružný a může se lépe roztáhnout, takže vnitřek rámu může být lépe tvarován. Tato nová technologie činí rám G21 zevnitř neuvěřitelně hladkým což eliminuje linie přehybů a záhybů pro lepší hladkost vnitřní stěny. Pevnost rámu je za použití této technologie vyšší.
Hladkým rámem z vnitřní strany se také lépe vedou kabely. S touto novou technologií zůstává hmotnost rámů nižší, protože nadbytečná pryskyřice se lépe vylisuje. Tímto procesem se také pryskyřice rozprostírá rovnoměrněji.
PROGRESIVNÍ GEOMETRIE
Díky použití osvědčené gravelové geometrii se G21 cítí hbitě a stabilně ve vysoké rychlosti jako silniční kolo. Zároveň poskytuje jezdci jistotu při jízdě na nerovném povrchu a při prudkém sjezdu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.