Yoeleo R11 Blue Spectrum M/54
Kód: 3665Detailní popis produktu
Rám
Velikosti: 54cm
Materiál: High Modulus Toray 800 Carbon Fiber
Barvy:Blue spectrum
Středové složení: BB386
Hlavové složení: Straight 1-1/2”
Zadní osa: 12*142 Thru Axle
Hmotnost rámu: 980g+/-50g (49cm)
Komponenty
Řazení: Shimano Ultegra
Přehazovačka: Shimano Ultegra
Přesmykač: Shimano Ultegra
Kazeta: Shimano Ulegra 11/34z
Kliky: Shimano Ultegra, 50/34z
Řetěz: Shimano, CN-HG701
Brzdy: Shimano Ultegra hydraulic disc, 160/140mm
Výplety: Yoeleo carbon Sat Tubeless ready, Naboje YOELEO , vyška 38mm
Pláště: WBT Exposure 700x30c
Řiítka: Yoeleo integrované
Maximální šířka pneumatiky: 32 mm
Vedení kabelů: Vnitřní
Hmotnost rámu : 900 g +/- 30 g (54 cm) (nelakovaný)
Hmotnost vidlice: 390 +/-15 g
Hmotnost sedlovky: 204g +/-30g
Příslušenství:
Distanční podložky na řídítka 3mm: 1ks, 5mm: 1ks, 10mm: 2ks, víčko hlavové soupravy 10mm: 1ks
Přední osa: 1 ks zadní osa: 1 ks
Di2 kryt: 2KS
Omezená hmotnost jezdce: 105 kg
Záruka: 6 let
Geometrie:
Size Dimension | L Reach |
M Stack |
A Top Tube Length |
B Head Tube Length |
C Seat Tube Angle |
D Head Tube Angle |
E BB Drop |
F Chain Stay |
G Wheel Base |
H BB to Front Wheel |
I Fork Length |
J Fork Rake |
K Seat Tube Length |
49CM | 373 | 514 | 520 | 110 | 74° | 72.5° | 69 | 410 | 965 | 565 | 370 | 45 | 455 |
52CM | 384 | 523.5 | 535 | 120 | 74° | 72.5° | 69 | 410 | 975 | 579.5 | 370 | 45 | 475 |
54cm | 385 | 541 | 545 | 136 | 73.5° | 73° | 69 | 410 | 975 | 580.2 | 370 | 45 | 495 |
56CM | 394.5 | 557 | 560 | 155 | 73.5° | 73° | 69 | 410 | 990 | 594.9 | 370 | 45 | 515 |
59CM | 398 | 582 | 575 | 175 | 73° | 73.5° | 69 | 410 | 995 | 600 | 370 | 45 | 535 |
Velikosti:
Níže uvedená tabulka ukazují naše doporučené velikosti na základě výšky, ale existují i některé další faktory, jako je délka paží a nohou, které jsou pro výběr velikosti také důležité.
Proto uvidíte, že se naše doporučení překrývají.
Velikost | XS 49 cm |
S 52 cm |
M 54CM |
L 56CM |
XL 59 cm |
Výška jezdce | 165-173 cm | 170-178 cm | 175-183 cm | 180-188 cm | 185-193 cm |
KVALITA = BEZPEČNOST
Máme přísný proces kontroly kvality, abychom zajistili vynikající kvalitu rámové sady.
1. Test únavy při šlapání : Zátěž 1100N , 100000 cyklů
2. Test vertikální únavy: Zátěž 1200N , 50000 cyklů
3. Test horizontální únavy: Zátěž 600N , 100000 Cykly
4.Vibrace: STGHT2 Test únavy: 10 kg, 30 000 cyklů
5. Test nárazu (pádová hmotnost): Výška pádu 212 mm, hmotnost: 22,5 kg.
6. Pevný test (padající rám): Zátěž ST: 30 kg, BB: 50 kg, HT: 10 kg, 2 cykly
BEZSTAROSTNÁ JÍZDA ZA KAŽDÝCH OKOLNOSTÍ
Naše řídítka H9 jsme testovali únavovým testem 100 000 cyklů a musela přežít bez poškození, aby byla zajištěna dlouhá životnost produktu.
U všech produktů YOELEO máme velmi přísnou kontrolu kvality, protože bezpečnost je vždy naší prioritou číslo jedna.
PLNĚ VNITŘNÍ VEDENÍ KABELŮ
Vnitřní vedení kabelů má za následek čisté linie a vylepšenou aerodynamiku s kabely zcela skrytými před vašimi zraky v plně vnitřních integrovaných řídítkách H9v2. Vnitřní systém vedení kabelů nejen přispívá k estetickým vlastnostem rámu, ale také usnadňuje čištění kola.
SUPER VÁHA
R11 je super lehký jen 850 g vážící rám a 390 g vážící vidlici (*velikost 54 cm). Tento tuhý a lehký rám vás s každým šlápnutím do pedálu posune vpřed, ani trocha vaší energie nebude přicházet vniveč . Díky skvělé ovladatelnosti je dokonalým partnerem na kterého si ihned dobře zvyknete.
Jediné co s tímto kolem budete řešit je na který kopec ve vašem okolí si vyjedete :-)
INTEGROVANÝ AEROOKOPIT
Integrovaný kokpit H9 (V2) zvyšuje skvělý aerodynamický výkon R11. Díky nejnovějšímu procesu lisování EPS+LATEX má nízkou hmotnost, vysokou tuhost, čistý vzhled, jednoduché vnitřní vedení kabelů. Kokpit je dodáván s držáky, které se hodí pro většinu oblíbených zařízení Garmin, Wahoo atd..
POHODLÍ
Záměrně jsme zvolili sedlovku ve tvaru D, abychom jezdci poskytli trochu poddajnosti materiálu na nerovném povrchu vozovky. V kombinaci s možností obout pneumatiky šíře až 32mm máte velmi pohodlné kolo pro vaše dlouhé vyjížďky. R11 umožňuje jezdci ignorovat malé nerovnosti vozovky a soustředit se plně na ovládání kola.
NASAĎTE PNEUMATIKY ŠÍŘE AŽ 32C
Nejnovější výzkumy ukazují, že širší pneumatiky s nižším tlakem produkují nižší valivý odpor a zároveň zlepšují přilnavost. Jezdci si nyní mohou vybrat pneumatiku až 32C, která je ideální pro náročné nerovné povrchy se kterými se na našich silnicích často setkáváme.
EPS+LATEX VÝROBNÍ TECHNOLOGIE
Vyrobeno z jednoho kusu monobloku s technologií EPS+LATEX díky čemuž jsou řídítka mnohem tužší a uvnitř hladší.
EPS+LATEX VÝROBNÍ TECHNOLOGIE
Jak již bylo zmíněno, R11 je lisována novým výrobním procesem nazvaným EPS+Latex Tech. Na rozdíl od tradičních metod jako jsou nylonové vaky je latex velmi pružný a může se lépe roztáhnout, takže vnitřek rámu může být lépe tvarován. Tato nová technologie činí rám R11 zevnitř neuvěřitelně hladkým což eliminuje linie přehybů a záhybů pro lepší hladkost vnitřní stěny. Pevnost rámu je za použití této technologie vyšší.
Hladkým rámem z vnitřní strany se také lépe vedou kabely. S touto novou technologií zůstává hmotnost rámů nižší, protože nadbytečná pryskyřice se lépe vylisuje. Tímto procesem se také pryskyřice rozprostírá rovnoměrněji.
TESTOVACÍ TÝM YOELEO - 4MINDPROJECT
4Mindproject je UCI kontinentální cyklistický tým, který se účastní různých UCI závodů. R11 je týmový stroj.
ŠŤASTNÍ ZÁKAZNÍCI NA CELÉM SVĚTĚ
Máme zákazníky z celého světa, kteří jezdí na našich kolech.
RECENZE Z AUSTRÁLIE:
Neuvěřitelně všestranné a pohodlné kolo pro naše vytrvalostní jízdy. R11 jsme otestovali a rozhodně jme nebyli zklamáni.
TESTOVACÍ TÝM YOELEO-4MINDPROJECT
Jako jeden z předních cyklistických týmů v Kanadě potvrzuje pověst trvalých vztahů se zákazníky, které jsme si během let vybudovali.
Členové týmu pocházejí ze 4 hlavních zemí: Kanady, Francie, Německa a USA.
SPONZOROVANÝ TÝM YOELEO - CYKELN
Italský tým Cykeln sponzorujeme od roku 2016. Všichni členové týmu používají karbonová kola Yoeleo SAT T60|88. V roce 2016 zajel člen týmu Martino Poccianti nejrychlejší kolo v historii Red Hook Crit Milano. Jeho čas 1:29,576 byl o 2 sekundy rychlejší než předchozí traťový rekord. Průměrná rychlost v tomto kole byla neuvěřitelných 52 km/h